Adını Kalbime Yazdım Dizisi Nerede Çekiliyor Hangi Şehirde

Sosyal Mecrada Paylaş :

Adını Kalbime Yazdım Dizisi Nerede Çekiliyor Hangi Şehirde,Adını Kalbime Yazdım Dizisinin çekimleri nerde yapılıyor,Adını Kalbime Yazdım Dizisi çekimleri hangi şehirde


Kadrosunda İpek Karapınar, Serhan Yavaş, Tolga Güleç, Erkam Aydar, Meltem Miraloğlu, Emel Göksu, Özge Korkmaz, Fatma Öney, Sertan Erkaçan, Aybike Turan, Kadir Turan, Pervin Ünalp ve Dine Altınok gibi oyuncuları bulunduran "Adını Kalbime Yazdım" dizisi Ekim ayında Show TV'de başlıyor!

MİDYAT'TA ÖZEL SET HAZIRLANDI

Kan davasının gölgesinde bir aşk hikayesi Midyat – İstanbul hattında Bozbeyler ile Pehlivanlar Midyat'lı Ömer ( Serhan Yavaş ) ile İstanbullu Leyla ( İpek Karapınar)'ın mutlu sona giden aşklarının hikayesine, bir kan davasının gölgesi düşer!
Show TV'nin yeni dizisinin İstanbul'da başlayan çekimleri önümüzdeki günlerde Midyat'ta devam edecek. Dizi için Mardin'in Midyat ilçesinde özel bir set hazırlandı.

Sosyal Mecrada Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder