Adını Kalbime Yazdım Dizisinin Karakterleri Kim Kimdir

Sosyal Mecrada Paylaş :

Adını Kalbime Yazdım Dizisinin Karakterleri Kim Kimdir,Adını Kalbime Yazdım Dizisini canlandıran oyuncular ve karakterleri isimleri ne

Show TV'nin yeni dizisi yolda: 'Adını Kalbime Yazdım!

Yeni dizi projeleri yolda!

Yapımcılığını Focus Film'in yönetmenliğini Metin Balekoğlu'nun üstlendiği 'Adını Kalbime Yazdım' dizisinin çekimlerine başlandı.

DİZİNİN KONUSU

Mardin’li köklü bir aile olan Bozbeyler’in büyük oğlu Ömer, İstanbul’da büyümüş ve kendine bir hayat kurmuştur. Yolu İstanbullu Leyla ile kesişen Ömer’in karşısına ummadığı bir anda “töre” çıkar!

Düşman aile Pehlivanların yeni ağası Halil’in alevlendirdiği intikam ateşi, İstanbul’a kadar sıçrayıp, iki gencin hayatının ortasına düşer.

KİM KİMDİR?

SERHAN YAVAŞ (ÖMER)
İPEK KARAPINAR (LEYLA)
TOLGA GÜLEÇ (HALİL)
MELTEM MİRALOĞLU (DİCLE)
EMEL GÖKSU (KUREYŞA)
ERKAM AYDAR (KADİR)
ÖZGE KORKMAZ (ZİLAN)
FATMA ÖNEY (FİDAN)
SERTAN ERKAÇAN (EMİN ALİ)
AYBİKE TURAN (SELİN)
KADİR TURAN (CELİL)
PERVİN ÜNALP (FAZILA)
DİNE ALTINOK (BİNNAZ)

Sosyal Mecrada Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder